Posted by: hijaz2402 | Ogos 6, 2009

Asal Usul Susur Galur Hijaz_2402

Apa makna hijaz_2402 tu? Hijaz tu nama kumpulan nasyid tu ker? 2402 tu birthday ko ker..? Tu antara soalan2 yang org selalu tanya kat aku… Kadang2 klau aku dh penat nk mnjawab, aku iye kan je la… Truk kan,aku..? hehe

Tp sebenarnya, hijaz ni nama bas persiaran… Mule2 aku naik bas ni, aku suke ngan nama dia… Jadi sebab tu la aku amik nama bersempena nama bas ni…. 2402 tu plak no pndaftaran dia… Lawa gak nombor ni, pada pndangan aku la, x tahu lak korang rasa cmaner….

Tp malangnya skang ni bas ni dah takde… Samada kene jual, dah jadik arwah, tu aku pun x pasti…. Tapi hijaz 2402 ni tetap jadi kenangan buat aku….🙂

Hijaz Travel & Tours… Dalam Kenangan….

Hijaz-1

* Di Galeri Seri Perdana, Putrajaya…. MB O404 Facelifted

Hijaz-2

Hijaz-3

* Di Dataran Putrajaya…

Hijaz-4

* Night Shot…

P/S : Sori ler sebab gambor blur… Aku xde scanner nak scan gambor2 ni… Ni pon tgkap semula pakai kamera hp cikai jer…


Tinggalkan Jawapan

Kategori

