Posted by: hijaz2402 | Ogos 6, 2009

AhLAn WaSAhLaN WaMArHaBaN BiKuM

Assalamualaikum… Alhamdulillah, akhirnya, salah satu impian kecik aku nak ada blog sendiri akhirnya tercapai jua… Memandangkan ni post pertama aku, jadi aku ucapkan selamat datang kepada sape-sape yang sudi luangkan masa melawat page aku.. Moga-moga korang terhibur ngan apa yang dah aku post dalam blog ni…. Andainya sebarang penulisan aku dalam blog ini ada mengecewakan hati sesiapa, terlebih dahulu aku mohon maaf, sebab aku x berniat nak lukakan hati sesiapa….🙂

Jumpa gambor ni kat Google.. Cam best pon ada.. hehe

Apapun, Hijaz welcomes you….😉


Responses

  1. Askm.
    Tahniah kpd admin krna wujudkan blog mcm nie utk peminat2 bas and I’m one of them
    1 permintaan, hrap dpat follow up cerita pasal depot bas di gombak, esp ekspres Mutiara
    coz sya mnat sgt syrikat nie sjak sy kecik lg
    Tq

    • W’salam. Terima kasih kepada sedara kerana sudi meluangkan masa menjengah blog saya yang tak seberapa ini. Tentang depoh bas di gombak, Insya-Allah, akan saya usahakan. Di gombak sahaja terdapat 4 depoh iaitu E Mutiara, Budaya, Mahligai dan juga Sutera. Walaubagaimanapun, gambar2 dari dalam depoh tersebut hanya akan di’post’ setelah mendapat kebenaran daripada pihak berkenaan. Ini bagi mengelakkan timbulnya masalah pada masa2 akan datang. Apapun, terima kasih sekali lagi kerana sudi melayari blog saya ini. =)


Tinggalkan Jawapan

Kategori

